Vieiros

Vieiros de meu Perfil


Analise para quem nom sabe analisar

enviar noticia abrir debate como vai isto
Edición xestionada por ti
RSS de Analise para quem nom sabe analisar

Analise para quem nom sabe analisar

Umha pequena reflexom sobre a "sangilada"

Enviada por Fer Fer o 17/02/2008 13:07
<!-- etiqueta sen asignar aberto_alt //-->

[Que conste a minha solidaridade cos detidos, vítimas dos media e do jogo PP-PSOE]
[Publicado originalmente em http://odemo.blogaliza.org]

Feito:
Chegada dumha política fascista para participar num acto encoberto pagado pola USC

Respostas possíveis:-Presenciar todo o acto e aguarda às perguntas. Perguntar repetidamente e de jeito razonado sobre questons "espinhentas" da personagem. Como a sua campanha constra as instituiçons bascas, as suas ligaçons coa ulta-direita, a sua complicidade na ilegalizaçom de formaçons políticas, feche de jornais perseguiçom de sociedades civís, apoio a entidades locais que governam co 15% dos votos,etc.-Concentraçom silenciosa fora da facultade mercada com faixas que denunciem o "curriculum" da fascista.- Protesto formal perante a reitoria pola concessom de espaço público a umha pessoa que nega esse mesmo espaço a todo aquel que nom é espanholista.-Reparto de pasquins, argumentados, para que os estudantes da USC saibam em que gasta os quartos a sua facultade.

Resultado mais provável:
Seguramente o acto decorrerá igual, mas o que era feito de campanha eleitoral sem muita importáncia converte em acto de contra-campanha onde a gente tem oportunidade de monstrar as sombras da personagem. Resultado aceitável e positivo.Agora:Resposta pouco analítica: Organizar um protesto na mesma facultade, impedir o passo da conferenciante, criar (Com ou sem intençom) confrontaçom com os guarda-costas da espanholista e berrar ameaças diante das cámaras....

Resultado mais provável:
Os media bema destrados empregam as imagens no circo eleitoral espanholista do PPSOE, o apendice do PP fala do perigo dos nacionalismo e da violência independentista na Galiza, ninguém escuita os argumentos -que nom se derom- que justificam o protesto e a ultra-direita espanholista tem par aduas semanas de parvadas e umha bala mais na sua recámara retórica. Ah! E os actos de ataque contra Galiza das últimas semanas podem ser presentados como todo o contrário. [Nota: Mas os patriotas implicados som agora os putos cheriffes nos seus locais de moda e no seu micro-mundo]

Agora pergunta:

Que opçom escolherom os pouco analíticos de AGIR? (Com todas as letras, que caralho, estou eu para empregar delicadezas)

P.D.: Há muitos partidarios da "acçom direita", mas que percentagem de sucesso existe quando o inimigo é mui superior no control mediático das "acçons direitas"?


4/5 (4 votos)


Sen comentarios

Novo comentario

É preciso que te rexistres para poder participar en Vieiros. Desde a páxina de entrada podes crear o teu Vieiros.

Se xa tes o teu nome en Vieiros, podes acceder dende aquí: