Open Vieiros

Vieiros

Vieiros de meu Perfil


Edición xeral

RSS de Edición xeral
Polémica sesión do Consello Escolar da Comunidade

Madrid pagaralles escola aos que non queiran estudar en galego, éuscaro e catalán

Asegurar que a bandeira española se vexa nas escolas e ofrecer bolsas de estudo a escolares presuntamente "discriminados por seren falantes de castelán", foron preocupacións destacadas polo Consello Escolar de Madrid.

Redacción - 11:50 20/12/2007

O goberno madrileño, por boca da súa presidenta, Esperanza Aguirre, xa fora outras veces belixerante cara ao carácter pluricultural do Estado español. A propia Aguirre, ex ministra de Educación e Cultura, falara en público a prol de reformas para que os currículos escolares en materias como a Historia ou a Literatura fosen uniformes en todo o Estado.

Desa mesma opinión semellan ser a maioría dos integrantes do Consello Escolar da Comunidade de Madrid, vistas algunhas das polémicas propostas saídas da súa xuntanza desta semana. A máis discutida foi a de ofrecérenlle bolsas de estudo a alumnos "que non poidan estudar en castelán en comunidades con políticas de inmersión lingüística". Entre os que se opuxeron, sen éxito, a esta iniciativa, estiveron mesmo os representantes da Federación Española de Relixiosos no Ensino, FERE. Garantir que a bandeira española ondee á porta de todas as escolas é outra das paradoxais preocupacións destadas deste organismo. A Consellería de Educación madrileña xa fixo súas estas propostas.

Dos detalles do discurso interno na xuntanza deste Consello poden saber no blog dun dos seus integrantes, Álvaro Vermoet, un mozo de vinte anos que ten asento en representación do colectivo conservador Unión Democrática de Estudantes. Gaba Vermoet o que na súa opinión é aposta polos conceptos comúns "en toda a nación española" ou fala por exemplo de "freo ao islamofascismo" en referencia á prohibición de que as cativas musulmás usen o velo na escola.


1,5/5 (16 votos)


Comentarios (25)

luisfoz #1 20/Decembro/2007 luisfoz

Curiosa notícia. Nom creio que vaia haver muita demanda para essas bolsas, mas sugiro-lhe ao conselho madrileno que sejam também de estadia para que os alunos tenham um bom sotaque espanhol. Suponho que o governo da comunidade de Madrid também vai procurar trabalho para as famílias.

Cavalo_Branco #2 20/Decembro/2007 Cavalo_Branco

Hahahahahahahaha

Roquinho #3 20/Decembro/2007 Roquinho

Agora entendo porque están tan doentes coa lei da memoria histórica, xa que para estes señores aínda non é memoria, seguen sendo as súas conviccións.
Deberían ir asumindo a transición e a democracia vixente neste país e deixar de suspirar polos vellos tempos cando podían impoñer os seus ideais.

Rous #4 20/Decembro/2007 Rous

Abraiante!!! O da bandeira é fortísimo, pero e logo esta xente, ademais de ter vagar e sobrárenlle os cartos en que pensa? Non entendo nada, ademais por que patrimonializa o idioma Madrid? Oxalá fose toda esta broza de galiciabilingüe e os vigueses "por la libertad" (de feceren eles o que queren) , e todos o posibles amiguiños, e así ao crearen un gueto xa viiviriamos máis tranquilos e ceibes os demais
Saudiños e bo nadal!!!!

Tavia #5 20/Decembro/2007 Tavia

Cada quem defende o seu.

baltar69 #6 20/Decembro/2007 baltar69

non vai quedar outra volta que darlle a independencia a madrid.

ranciadas #7 20/Decembro/2007 ranciadas

Eu tamén pídolle a este Consello Escolar bolsas para que se permita aprender GALEGO, EUSKERA e CATALÁ en todos os centros escolares de Madrid. Son infumábeis.

xacataca #8 20/Decembro/2007 xacataca

#5

Concordo ao 100%.

Os españois defenden o seu e os galegos ...

Freixo #9 20/Decembro/2007 Freixo

Estou con baltar69, ¡Madrid Independente xa!

larpeiran #10 20/Decembro/2007 larpeiran

Se en Madrid teñen cuartos abondo e ademais sacan do medio os alumnos-pais que lles poñen atrancos aos demais na aprendizaxe e normalización da nosa lingua, só podo dicir unha cousa: PARABÉNS E GRAZAS, ESPE
Ao final queda unha cousa clara: son eles os que se descriminan a si mesmos... como todo calquera grupo que pretende chamar a atención: queimas ao bonzo, crucifixións públicas...

carlosroca #11 20/Decembro/2007 carlosroca

Mira que ben, xa temos solución para os de Galiza Bilingüe....;-)

Gaias #12 20/Decembro/2007 Gaias

Pois se en Madrid ensinan todo castelan e mesmo se entromenten noutras zonas do estado. A que esperamos nos aqui para eliminar por completo o ensino de asignaturas na lingua de Castela.ENSINO 100% EN GALEGO XA!
O que queira castelan que marche para os madriles que paga Esperanza.

sozinho #13 20/Decembro/2007 sozinho

A nova é breve, pero fiel á realidade. Non entendo a votación tan negativa.
Con respecto á opinión que me merece esta medida de Aguirre... como non sexa unha medida para azuza-los nacionalismos sabendo que van perde-las eleccións e poñerlle as cousas complicadas a Zapatero, pareceríame inmensamente estúpida.

Gaviotero #14 20/Decembro/2007 Gaviotero

Habrá más demanda para esos cursos que para aprender gallego en Galicia, seguramente. ¡¡¡BIEN POR ESPERANZA AGUIRRE!!!

¡¡¡NO A LA IMPOSICIÓN "NACI" DEL GALLEGO!!!
¡¡¡LIBERTAD, LIBERTAD, LIBERTAD!!!

roixordo #15 20/Decembro/2007 roixordo

Amigo Gavioteiro, nin tí cres as túas palabras; pobriño...

xoca #16 20/Decembro/2007 xoca

Non sei porque tanto barullo, como non lles imos permitir a eses incapaces que aprendan o único que son capaces? ¡¡¡MOINIÑOS!!! se non son quen de aprederen o Galego deixalos. Miñas xoias, fan canto poden e con el castellano xa fan dabondo. A diversificación curricular está para estes casos de alunando con necesidades educativas especiais. Se non son que de aprederen o galego, deixalos.

mceleiro #17 20/Decembro/2007 mceleiro

SE NOTA, SE SIENTE, FRANCO SIGUE PRESENTE !!!!!

UNA Y GRANDE
UNA Y GRANDE
UNA Y GRANDE

YA NO QUEDAN MÁS COJONES
JIMENEZ LOSANTOS A LAS ELECCIONES
PARA VIVIR ALEGRE Y CONTENTO
PIO MOA AL PARLAMENTO !!!!

UH UH UH, SOMOS LOS GORILAS....
UH UH UH....

joam_k #18 20/Decembro/2007 joam_k

O conto nom que tenhan 'españoescuelas' em Madrid, mais bem que aindas has temos na Galiza.

ecoe #19 20/Decembro/2007 ecoe

Eu creio que se habían desaparecer centos de problemas se lles damos a autodeterminaciín e e independencia a Madrí. Que decidan de unha vez!

Maeloc-do-Rouco #20 20/Decembro/2007 Maeloc-do-Rouco

A Gaviotero ha que lhe ensinar a logica dos feitos, porque semelha que a brutalidade intelectual pode com ele e fai-no incapaz de pensar sem aldraxar ou faltar ao respecto...A correspondencia exacta em Galiza seria que o castelhano (idioma de Madri e de Castela, pais que derivou no delirio imperial de "Espanha ou Hespanha")se ensinase em Galiza do mesmo jeito que em Madri e que o galego fosse a lingua nacional de Galiza do mesmo jeito que o castelhano o e em Madri..Logico nom e?? Pois Nom, porque forom esses NAZZZZIS espanhois (castelhano deriva em espanhol por PURO DELIRIO IMPERIAL N-A-Z-I) os que secularmente tentarom impor a ssuas formas culturais e linguisticas numha Peninsula Celtiberica d epor si PLURINACIONAL...No processo de aculturazom e asimilazom cultural HISPANAZI acadarom certo ssucessos como o acontecido co grupo de indigenas galaicos ou doutros paisses celtibericos completamemente narcotizados pola propaganda NAZI espanhola (nada a ver coa nobreza e naturalidade da paisanagem castela e dos nativos e repoboadores andalusis)...Entre esses personagens, conhecidos como "espanholeiros" temos ao Gaviotero...O pior nom e a falha de conhecemento, o pior e a barbarie anti-intelectual que sempre tuverom os indigenas espanholeiros em Galiza tipo "Gavi" e os Hispanazis de direita do PP actual filo-falangista que nom so desprezam a pluralidade,s enom que nom som quem de se expressar noutro idioma que nom seja o castelhano (pra exemplo o maleducado do Gaviotero)...que nem ingles escreve bem...O bilinguismo e a porta ao trilinguismo...A ignoRRancia e a brutalidade das que Gaviotero semelha tam fachendosso (adoita ser habitual nesta caste de gente) som caminhos circulares que nom levam a ningures mais ca ao auto-desprezo...Nom e casualidade que os espanholeiros galegos sejam tamem "galliguinios" pra os espanhois

xermolo #21 21/Decembro/2007 xermolo

TEÑO UNA NOVA DE ULTIMA, XA SABEMOS QUEN É O GAVIOTERO!!!!
SAE NA HORA CHANANTE.
ES "EL GGGGAAAAAÑÑÑAAANNNN"!!!!!

je, je, je!!!

arale #22 21/Decembro/2007 arale

E quen me paga a min unha escola? É que eu non quero estudar en español.... mimá, o que acabo de dicir!!! debe ser que son un facha redomado... (gaviotero, vós non pero eu si?)en fin, outra vergonza máis dos peperos. Isto supón, unha vez máis, o non respecto das leis nin dos estatutos de autonomía, e mesmo da constitución no que se outorga un papel ás "autonomías" que deben respectar, máis que nada porque os políticos que dirixen estas autonomías e que ditan estas leis ESTÁN VOTADOS DEMOCRATICAMENTE,

luisfoz #23 21/Decembro/2007 luisfoz

Gavioteiro deveria melhorar o seu espanhol. Escreve-se "nazi"

rouquinho #24 22/Decembro/2007 rouquinho

E digo eu... q raio ten q opinar o governo de Madrid do ensino en galego, catalán e euskera na Galiza, Catalunha ou Euskadi???
Isso é coma se a Xunta se pon a opinar sobre das obras do metro...Eu nom entendo nada...
Gaivoteiro, dás tanta mágoa q nim paga a pena dicirche cousa ningumha...

Cavalo_Branco #25 25/Decembro/2007 Cavalo_Branco

Que grande, estou de acordo com carlosroca... já hai que fazer com eles sem mandá-los a siberia ou quedar mal nós... Adiante,a estudar espanhol à Espanha!

Novo comentario

É preciso que te rexistres para poder participar en Vieiros. Desde a páxina de entrada podes crear o teu Vieiros.

Se xa tes o teu nome en Vieiros, podes acceder dende aquí: