Unha responsábel de Navantia en Madrid respóndelle ao escrito dun traballador ferrolán: "non sei se llo escribe seu fillo de 2 anos ou se é algún dialecto do que falan vostedes na aldea".
Así lle respondeu unha responsábel do servizo técnico informático de Navantia a un traballador ferrolán, despois de ser preguntada sobre un erro na aplicación informática Nécora:
"Perdone mi torpeza, pero solo entiendo Necora y todavía no sé cuando le sale el error 'Autentificación de usuario fallida' (supongo que es un error ¿no?). El resto de su escrito no se si se lo escribe su hijo de 2 años o es algún dialecto con el que hablan ustedes en su aldea. En cualquier caso, no nos haga perder más tiempo, sobre todo, si realmente tiene algún problema"
O caso aconteceu cando Carlos Outeiro, coordinador da Mesa pola Normalización Lingüística en Ferrol e traballador de Navantia, remitiu un requirimento sobre unha incidencia técnica ao servizo informático, tal e como é habitual na empresa, e o servizo neste caso rebotou a mensaxe á delegación en Madrid sen o seu coñecemento. Desde alí foi onde unha muller do departamento lle respondeu deste xeito. "É un exabrupto e unha aldraxe que vai máis aló do nivel individual, xa que eu non coñecía a esta persoa de nada", explica Outeiro, queixándose ademais de que a dirección de Navantia non respondese até o de agora sobre o acontecido. O suceso produciuse o pasado 7 de maio, e foi posto en coñecemento do comité de empresa unha semana máis tarde. "A día de hoxe, a dirección aínda non contestou, polo que se entende que asume por pasiva o acontecido e que non lles preocupa facer nada para que este tipo de cousas non volvan suceder", sinala Carlos Outeiro.
Acumúlanse os casos de discriminación laboral a galego-falantes
Desde a Mesa consideran que se trata dun exemplo máis de "discriminación por razón lingüística", e advirten da "gravidade" de que acontecese nunha empresa pública. "Vemos outra vez dos obstáculos para que as persoas usen o galego con normalidade no seu ámbito laboral", sinala Carlos Callón, presidente da Mesa. "Lamentablemente, non é posíbel para moitas persoas desenvolver a súa vida con normalidade en galego, tampouco no ámbito laboral", láiase.
Callón chama ademais a atención sobre o paradoxo de que isto coincida co recente manifesto promovido por un grupo de intelectuais en Madrid que denuncian a presunta situación de perigo para o español. "Convidámolos a dárense unha volta por aquí para que vexan como aínda está por ver o primeiro caso de persoa discriminada por falar castelán no traballo", quéixase, "mentres os ataques ao galego se repiten unha e outra vez". O responsábel do colectivo chama a atención sobre o feixe de queixas que, a diferencia desta, permanecen ocultas, xa que aínda sendo postas en coñecemento da Mesa pola Normalización Lingüística, os traballadores que as sofren "prefiren non facelas públicas por medo a represalias nos seus postos laborais actuais ou futuros".
Na Galiza não há diglossia, há xenofobia. Por parte da polícia, dos diretores de hoteis, da dependenta da loja de batatas fritas... ou de qualquer outro sitio onde haja um/a moinant@ coma est@.
Na próxima, MEI DEI MEI DEI. NECORA. MEI DEI MEIDEI
Si non fora pola mala educación de este individuo, a noticia para min non tería maior importancia.
O verdadeiro problema está no propio País coa xente deste noso País e o mais importante, que aquí moitos; pensan así.
Que pode haber máis burro ca un español??? Crense o centro do mundo e non son máis co chiste tonto do resto de Europa, cuns líderes neofascistas que ben parecen personaxes saidos das películas de Pajares (tanto os do PP coma os do PSOE). A xente, salvo raras excepcións, non son maís que un reflexo dos anteriores, analfabetos monigotes que pensan que poden ningunear ás demais culturas. Se teñen pelotas que veñan o 25 de xullo a Santiago, merda de españois.
Por desgraza moitas veces no eido laboral tes que "pasar polo aro" e falar castelán, é triste que pase isto, pero se se quere comer é así.
#5, sen ir máis lonxe, os meus xefes... Eu con eles teño que falar castelán... Tamén sei que a xente galego falante que contratan unha das primeiras directrices é: aquí se habla español (que soa máis rotundo ca castelán)
Estou moi de acordo con fillotolo, non hai nada máis burro que un Español. Sempre pensan que son o ombligo do mundo, e fai 300 anos que son unha colonia cos seus rspectivos presidentes titeres, Francia (Borbons) ou de Estados Unidos (Franco, Aznar).
O valedor do pobo dixo algo semellante a pouco de tomar posesión do cargo. O BNG calou e achantou.
4 e 8 o mesmo digo non hai nada máis burro cun español... Mirade no DNI SORPRESA!!!! ghaghagha
Bom, é o reflexo de como são.
Mas também há pessoas cultas em Madrid. Esta ligação é a apresentação de Marful tocando an vivo nos "Directos de Radio3", programa cultural, seica....
http://br.youtube.com/watch?v=...
Em duas palavras, ignorantes e xenófobos.
A ver, que não é necessário andarmos a insultar, que no gentílico "espanhol" há de tudo, desde gente do melhorinho a gentalha do pior. Há espanhóis como Miguel Ortiz e outros como Miguel Delibes; há-os como Forges (de pai galego, por certo) e há-os como Jiménez Losantos.
A senhorita que protagoniza esta notícia, a que falou de dialecto e em termos ofensivos, é simplesmente uma pessoa intolerante em termos linguísticos e cultural e humanamente ignorante da diversidade existente no Estado espanhol. Sem mais. Não é necessário lembar-se da mãe de ninguém.
Oes Biosbardos a min no DNI pódeme poñer o que lles pete, e o saco porque non me queda outra, pero logo se eu fago un papel onde poña que es de Arxentina iso te convirte de feito a esa nacionalidade, logo os Irakis serán Americanos non??. Home por deus, eu son o que me sae das pelotas, so falta que me queiran controlar os meus sentimentos...
os da mesa non teñen nada mellor que facer que andarnos a roubar 60 euros ao ano para nada máis que facer estas caralladas que non serven para nada!!! e por riba en vieiros facendo demagoxia ("en MAdrid..." que noxo!
Estou dacordo con GRUEIRO. O titular seméllame totalmente demagóxico: "En Madrid". Iso di moito da liña editorial deste xornal... Deberíase substituir En Madrid por Unha traballadora de Navantia en Madrid coma indica o subtitulo.
Resposta contundente, melhor tarde do que nunca. Antes odiados do que tratados como pailáns.
Cagho-me em todos os fachas de Madrid. Estou até os colhóns do imperinho mesetário.
Pensade cando consigamos a independencia xunto con vascos e catalans, eles só serán un pequeno pais desertico do sur de Europa, onde vendamos auga e peixe.
Dialecto?. O unico dialecto e o castelan que e un dialecto do idoma galego-portugues, pois e posterior a este idioma. Mirade a que lingua se parecia o castelan primitivo.
De aldea. E a moita honra. O que non quixeramos e ser dos madriles e vivir na meseta, rodeados de fachas, de contaminacion. Eu quero o mar, as rias, os montes, as praias...
Con este tipo de respostas xenofobas e antigalegas estannos a ofender e menospreciar a todolos galegos. Dicindonos "mira galleguito tu habla mi lengua o eres inferior. Es una orden de un ser superior que habla en la lengua imperial".
Ante este tipo de ataques hai duas respostas. A do galego que agacha a cabeza e se deixa someter o poder imperial, ou o galego que sae en defensa do seu pobo, a sua lingua e identidade.
eu apenas vejo uma solução: soberania, independência
Só poido dicir unha cousa: PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS....
Estou comezando a pensar que o que teñen é envexa por non ter dous idiomas...e só un exclusivamente e querer impor o seu
Pero iso solucionase poñendo como optativa o catalán, o euscaro e o galego(galego e portugués..xa se sabe...son o mesmo) alá onde non os haxa para que recoñezan e coñezan ás nosas respeitivas culturas...
Mais son curtos...que se lle vai facer...son curtos...de miras...sempre viron en Francia e o seu xacobinismo a solución...non sei por qué!
En Madrid no dicen nada de eso. Hay que ser aldeano para no entender el castellano. En fin...
Es divertidísimo ver estos "casitos" de supuesta discriminación para justificar la gran discriminación promovida por la Junta de Galicia y su prole totalitaria, encabezada por esa asociación privada mantenida con el dinero de todos que es la Mesa por la Falsificación Lingüística.
Frente al fascismo totalitario...¡¡¡LIBERTAD, LIBERTAD, LIBERTAD!!!
¡¡¡GALICIA BILINGÜE!!!
"En Madrid" ???
Estache boa a navalla, señores redactores de Vieiros! Abofé que o nivel baixou e segue nesas. Hai uns días salientando a parvada do libro de chistes publicado na Arxentina; agora tomando a parte polo todo por culpa dunha maleducada e iñorante que da unha resposta impertinente.
¿Cal vai ser a seguinte "aldraxe gravísima" que van adubiar cun pouquiño de demagoxia barata?
Xente que non é ben dada haina en todas partes (ver xusto enriba, por exemplo), e persoas cun mínimo de cultura e de criterio tamén, grazas a Deus. Persoas saben que o galego xa se falaba na península cando as alternativas eran o euskara, o latín e o árabe.
Corrixo *euskara: Quixen escribir éuscaro ou vasco.
Gavi coma sempre un non se ri de nada ata que apareces ti para poder rir todos de ti, o único malo é que meteste nun tema que por desgracia da pena, xa que se á xente se lle trata coma se vivira nunha colonia, pois soe tender a rebelarse e de ahi xurde o dereito a independenza.
Polo resto segue ca tua Galicia bifida, que nos polo resto partimonos o cu.
E a partires desto soio indicar a falta de profesionalidade por parte dunha que deberia ser profesional e encargarse de fcer o seu traballo que é facer que as cousas funcionen, neste caso un programa seguro que de merda e con tantos erros que desesperan aos seus propios programadores, "o necora", e que por elo sen dubida algunha tentaron descalificar a este traballador polo xeito mais simple que teñen os de Madrid, "XA NON ERA NIN DE PROVINCIAS, ERA DA ALDEA"..
Na miña opinión alguen que fai un escrito así debería ser despedido inmediatamente, tanto por incompetencia a hora de querer resolver erros do que é sen dubida o seu propio programa, coma a sua propia incompetenca á hora de simplemente remitir o escrito a persoa adecuada e pedir unha copia en castelan.
Pero xa sabemos, NOS AS SUFRIMOS E NOS SOMOS OS FASCISTAS ¿aqui carallo haite algo que non cuadra verdade Gavi? ha ha ha...
escarallamonos cos teus comentarios con tanto sentido común ha ha ha
¿imaxinades que fora ao rebes e que lle contestaran a señora que aqui non hai ninguna PUTA ou FULANA coma vostede para preguntar que é o que vostede escribe?
Pero entón si que seriamos fascitas, se é ao rebes, é porque somos da aldea ha ha ha....
...virai as costas a Castela!...
...que temos o resto do mundo.
Esta moza do servizo técnico informático debería tomar mais All Bran
Dogma, passa de responder-lhe ao #23 & #24...Essa pessoa nom quer debater nem participar e tu (e outros...a maioria) nom mereces perder o tempo com alguem que ainda que posibelmente nom seja culpa sua NOM TEM EDUCACOM...
Colei um par de textos do Colazo e do Celso que che podem servir de guieiro encol do #23 & #24...Apertinhas
17/Xuño/2008 Colazo
#22 12/Febreiro/2008 Gaviotero
Más facismo, más nazismo, más independentismo gallego...a ver si esta vez el BNG se digna a condenar el asunto. Aunque poco se puede esperar de los que por no condenar no condenan ni el nazismo.
#23 12/Febreiro/2008 Colazo
como non imos condenar o nazismo Gaviotero, aparte do Holocausto tamén vos apoiaron na Guerra Civil
12/Febreiro/2008 Gaviotero
La guerra civil la debió apoyar tu puñetera madre, porque yo sólo la hubiera apoyado si hubiera servido para terminar con fascistas como tú.
http://www.vieiros.com/nova/64....
#10 hai 3 dias Gaviotero
Cuando tienen que reivindicarse como ciudad gallega es porque ante todo, y bien lo saben los totalitarios del BNG, es una CIUDAD ESPAÑOLA!!!
¡¡¡VIVA LA CORUÑA!!! ¡¡¡VIVA ESPAÑA!!! ¡¡¡VIVA JUAN CANALEJO!!!
#12 hai 2 dias Colazo
é de agradecer que Gaviotero, militante do PP e comentarista asiduo de Vieiros, confirme coa maior claridade posíbel o que todos pensabamos de el. Que é un fascista, capaz de dar vivas a un pistoleiro falanxista.
#15 hai 1 dia Gaviotero
Colazo...fascista tú y tu puñetera madre. Todo sea dicho con cariño.
http://www.vieiros.com/nova/66....
16/Xuño/2008 Celso
Nunca respondim a "Gaviotero" e não penso voltar a fazê-lo. Um indivíduo que compara o regime de extermínio hitleriano com a política de qualquer governo galego (o actual, o anterior do PP, ou o que vier) chamando-o "naci" é uma voz execrável, indigna, um triste fantasma da sua própria trincheira irreal na que algum dia se arrependerá de ter militado. Se "Gaviotero" não é simplesmente um contratado a soldo para tentar lixar o diálogo, à espreita de qualquer mensagem para cobrir o cupo, amparado na normalidade aberta de Vieiros, alguma vez compreenderá a inutilidade de tantas palavras suas. Compreenderá, se tem um mínimo de cordura, a infámia de muitas das suas mensagens, fruto da sua incapacidade para o debate racional, da sua total falta de autoridade intelectual.
A personagem fictícia de "Gaviotero" é um falido fantasma de si próprio. Imagino-o, na imensa solidão do seu computador, tristemente fachendoso do que escreve, a anotar mentalmente cada dia as suas pretensas façanhas numa batalha desde o começo inútil. Imagino-o, depois, secretamente decaído pola inquietante consciência do seu próprio ridículo nestes debates, e portanto projectando abandonar de vez a sua imagem auto-construída para dedicar-se ao combate verdadeiro. Mas imagino depois o poderoso impulso da sua fácil adição e, de novo, o rápido retorno ao seu teclado, à sua monótona espiral de palavras vazias, para procurar ser diferente, acreditar na máscara que foi criando para si sem nem sequer desenhá-la, pensando errada e infantilmente que assim fazia Patria e Propaganda, que é algo muito mais sério do que os seus pobres exercícios de castelhano mal escrito.
Talvez "Gaviotero" responda a esta mensagem. Talvez comente que não compreende estas letras, procure ser irónico, ou queira implicar que são letras estrangeiras. Se lhe dói muito a revelação da sua insignificância, tentará ser insultante. Tentará reincidir nas suas generalizações sobre os "nazionalistas", atrincheirar-se ainda mais nas suas quatro crenças, como um meninho descoberto num engano.
Mas é que na realidade "Gaviotero" é apenas o resumo dum discurso nocivo, que por cordura colectiva deve desaparecer deste país. Se "Gaviotero" e o discurso que ele resume tivessem argumentos, dariam-nos aqui, sairiam com a face descoberta, como fazem alguns espanholistas inteligentes e portanto respeitáveis. Escreveriam aqui em galego por que o galego não deve existir, e talvez até fossem ganhando espaços reais, não imaginárias vitórias de dez linhas. Deveriam reconhecer claramente o quê é que os ameaça tanto na língua, o por que da debilidade que sentem. Até deveriam saber que expressar tacticamente as debilidades às vezes é uma estratégia de vitória. Deveriam aprender do que fez sempre o nacionalismo galego, agora que estão em minoria intelectual. Mas a sua táctica nem sequer é de resistência: é de pura impotência.
Sinceramente: Tenho discutido muito, com gente variada. Tenho visto muitas razões sobre a língua e as línguas, tenho-me sentido acurralado por certos argumentos sérios. Tenho respondido. Mas, durante meses e meses em Vieiros, não há absolutamente nada aproveitável para ser debatido nos inúmeros comentários de "Gaviotero" e do que representa. Qualquer pessoa por detrás deste pseudónimo que constatasse o seu magoento resultado deveria, por pura e compreensível auto-estima, repensar o seu papel na ilusão de debate em que se precipita inconscientemente. Poderia imaginar, por exemplo, como se lhe caeria a cara de vergonha lembrando o que tem escrito se alguém destes foros aos que procura pertencer um dia conhecesse a sua identidade real e o reconhecesse nas ruas ou no trabalho.
Celso Alvarez Cáccamo
Obrigado ao Colazo e ao Celso polas suas brilhantes e asisadas palavras..Apertinhas outra vez car@ Dogma
Pois se non entendes o dialecto da miña aldea fódeche Heldéspota do carallo.
E Helpdesk en que dialecto está?
Eu creo que María Jesús cabreouse porque creu que lle tomaban o pelo: Estaba claro que o Carlos Outeiro non estaba autorizado para tomarse unha nécora.
Pero miúdas malas pulgas ten ese programa informático. E iso que non lle falou en catalán ou en eúscaro.
Está ben que a Mesa denuncie nos medios condutas ignorantes, irrespectuosas, maliciosas, ... de persoas con irrelevante poder social; porén, desacouga que deixe de denunciar outras de persoas con moito maior poder social coma o caso do xuíz decano da Coruña, Antonio Fraga Mandián, quen disque dixo, en xuízo contra o membro da propia Mesa e mais da CIG, Eduardo Álvarez, (http://www.lavozdegalicia.es/g... «No tengo ningún rubor en usar la ilegalidad del topónimo La Coruña ».
Esa actitude de bater, con razón!, nos aldraxadores menores do galego e deixar de facelo, sen ela!, nos grandes galegoexterminadores considérovola avultadamente inxusta e cómplice do galegoexterminio que se di pretende evitar.
por xente coma esta xa merece a pena ser nacionalista. Son nacionalista e sereino ata que desapareza esta xentuza que nos quere matar e que quere ridiculizar a cultura e a lingua do meu pobo.
Envíovos unha ligazón para ler un dos artigos máis inspirados e esclarecedores que teño lido sobre o tema.
Nada máis que dicir.
http://www.agal-gz.org/modules...
A tipa é idiota... Ese é o asunto. Se non entende o galego non ten que insultar a ninguén. Basta con pedir que remita a consulta en castelán e estou seguro de que Carlos houberalle contestado sen problemas. Estou de acordo que é motivo de sanción...